* POST POST LAIN *

Wednesday, January 1, 2014

.::. Selamat Jalan 2013, Selamat Datang 2014 .::.

Bismillah.. :)
Assalamualaikum


terasa cpt masa berlalu..

  • BUAT KELUARGA - Korang la yg terpenting dlm hidup aku..
  • BUAT SAHABAT - Jangan lupakan aku ye, bila suatu masa nanti kita terpisah..
  • BUAT KAWAN2 - Maaf ye klu aku ada silap dan salah, yg disengaja mahupun tak disengajakan..
  • BUAT MUSUH - Maaf bila selama ini aku selalu salah dimatamu..
  • BUAT YG SYG PD AKU - Aku juga sayang padamu..
  • BUAT ORG YG PERNAH MENYAKITI AKU - Terima kasih ye kerana sudah mengajar aku     bagaimana utk terus bersabar
  • BUAT YG TAK KENAL DGN AKU - Terima kasih sbb setia save aku dekat contact korang,   wlupun kekadang aku buat korang marah, suka update yg bukan-bukan.. 
Terima kasih korang sbb sudah ada dlm hidup aku, yg menjadikan tahun 2013 aku jadi ceria.
THANKS SEMUA..!


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!