* POST POST LAIN *

Monday, December 30, 2013

.::. Welcome Back Ifa .::.

Bismillah.. :)
Assalamualaikum

terlalu jauh rasanya aku meninggalkan blog ni.. adoii, pening arrr
dari sehari ke sehari nak updates, nak share ngan korang smua..tp tak kesampaian juga
hari ini 'by hook or by crook'.. aku cuba tuk kembalikan seri blog ni *berseri ke seblom ni??..lala
perkara paling utama, aku nak minta maaf pada pemenang bg segmen & giveaway dimana aku sbg salah seorg sponsornya..kpd mereka yg dah terima hadiah yg tidak seberapa dr aku..alhamdulillah lega
ada 3 lg pemenang yg bkn aku sengaja melewatkan penghntaran atau nak mungkir jnji..tp disebabkan masalah yg melanda fb aku..aku terima 'pm' di inbox aku..tp malangnya tak dpat nak buka..aku pun tak tau knp bleh jd camtu..
akhirnya..2 hari lepas inbox fb aku kembali berfungsi..dan maklumat2 pemenang telah aku perolehi
hadiah tuk diaorg memang dah lama aku siapkan..tggal tulis alamat je..so, pg ni terus pos..taknak lengah2 lg
ok, apa2pun tahniah.. peace


Muhammad Kharuddin Lim - Majalah Ujang
Hafizah Zainal Abidin - Ribbon Brooch + Pin Shawl
Amira Idayu - Ribbon Brooch + Pin Shawl

1 comment:

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!