* POST POST LAIN *

Friday, November 29, 2013

.::. Macam Comei Jerr , Macam Bajet Comei Jerr .::.

Bismillah.. :)
Assalamualaikum

Wahhh.. lamo bonar menyepi dr berblogging nih.. 
skang ni pegi mana2 pun mesti dgr je org guna ayat ni "macam comei je" "macam kelakar je" "macam hampeh je".. semua kene ade MACAM kat depan
hari ni aku plak teringin nak tulis ayat ni kat blog..siap letak sebagai tajuk entri lg *wlupun tau dah lapuk, x kira aku nak gak, nak gak..

2-3 hari ni bla smpi je tmpat keje aku mst nak snap2 pic sndri *buang tebiat
sj nak amik mood sblom wat keje.. haha
u ouls..i x guna camera 360 tau..
guna camera 360 pastu upload kat fb,insta.. org tgk pun jd TERUJA! TERTAWAN!
tp bla ajak jmp face to face mula la nak make over tebal 16inci
nak ttup smua kerak2 yg ada.. huhu
sori klu terasa 
bkn apa.. kdg2 aku pun teringin nak jd cantek cam diorang
tp bla tny guna produk apa nmpk makin berseri muka
jwpnnya senang.. gunalah camera 360
x ke hampeh namanya tu.. huhu




comei tak kak ton?? tp aku x guna produk kak ton..hehe
aku nak share ngan pembaca blog smua.. inilah hasilnya selepas sebln setgh aku consume ESP + Vita E Shaklee.. cantik dan sihat secara semulajadi.. produk shaklee sentiasa mesra alam


untuk info lanjut.. korang rajin2 la visit page aku + kasi la 1 like


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!