* POST POST LAIN *

Sunday, October 27, 2013

.::. Festival PULARA Pangkor .::.

Bismillah.. :)
Assalamualaikum

ye..arini jari jemariku gatal nak hapdate blog lg... kali ni nak bawa ke festival PULARA plak :)
PULARA?? apa tu? penglipur lara ke, berduka lara ke..atau Lara Dutta.. eh, eh bkn..

nah ini dia.. 'FESTIVAL PUISI & LAGU RAKYAT ANTARABANGSA PANGKOR 2013' buat kali ke-4.. brmula dr tahun 2010 festival ni diadakan secara besar-besaran di pangkor.. klu dah kata puisi dan lagu rakyat tu mesti la peminat + penggiat sastera je yg berminat.. aku pun xnak lps peluang, sekadar tuk tahu dan cintakan budaya Malaysia..

festival ni brmula 25-27hb Oct.. smlm majlis pembuka, mlm ni majlis penutup..esok ada program 'Secawan Kopi Seuntai Puisi'.. pastu masjlis pun abis menjelang tghari.. aku dtg mlm ni je, smlm aku x berkesempatan waktu..

memandangkan aku pegi bawa anak sedara, so xbleh la tgu lama2..dia nak tdo..menangis kat situ nak tdo.. malunya atehmu ini duhai anakku.. huhu.. setgh jam je aku di situ, pastu blik

korang smua jemput la ke Perak ye.. visit Malaysia 2014

tengok tu..lip lap.. mini ICT



buku aturcara..

hulubalang kacak.. akulah tu.. kehkeh


aku n acik bersama lembaga tanpa kepala.. hehe


tengok anak sdara aku tuh.. smpai camtu skali 

kumpulan GG dr Sarawak.. dendangkan fatwa pujangga dan kerana danial

okehhh syg2 sekalian.. nak hapdate ni je
gudnite smua.. sweet dream

1 comment:

  1. Salam. Saya blogwalking sini dan follow awak :)

    Awak suka join contest / giveaway / segmen di blog atau facebook tak ? Kalau ya, jom singgah blog saya sambil usha banyak giveaway menarik dengan tawaran hadiah yang sangat awesome !

    Jangan lepaskan peluang anda untuk memenangi barang mahal secara free xD banyak hadiah menarik seperti tudung, shawl, dress, jubah, cash money, teddy bear dan macam-2 lagi ^^

    Selalu-selalulah jenguk blog saya untuk tengok update giveaway yang terbaru dan HOT. Kalau taknak terlepas mana-2 giveaway baru yg diupdate, jemput follow blog / bloglist blog saya sekali. Tiada paksaan :)

    King Of Contest - http://twinkleeestar.blogspot.com/

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!