* POST POST LAIN *

Wednesday, July 31, 2013

.::. Cuci - Cuci Mata .::.

Bismillah.. :)
Assalamualaikum

Tarikh : 29/07/2013
Lokasi : Kuala Kangsar, Taiping dan Manjung

terlmbat update plak.. maklum la aku ni kdg2 bz, bla dah bz mula aku 'tingtong'.. haha
wahh, syokkan klu dpt cuci-cuci mata slalu..*mcm duit berkepuk je dlm beg.. mmg kan bla dh nafsu nak berbelanja tu bkn ingat apa dah..bleh plak pikir 'apa salahnya raya sethun skali'.. 29hb aritu aku ngan incik tunang dah decide nak g shopping raya..mula tu kami pegi kuala kangsar, jln2 tgk2 agak mana brkenan sambar je..sbb pastu kami nak ke taiping plak..tp bla smpi je kat bazaar taiping, aku jd rambang mata..sdahnya lain yg nak dibeli lain plak yg aku beli..ni yg aku malas nak tgk sndri *klu bleh order je kat sapa2 tlg belikan senang..jimatttt.. aku ni cerewet ckit dlm bab memilih ni, ade je x kena..incik tunang byk bg pndpt..tp bla aku berkenan dia plak x berkenan..klu dia x kenan dia akan ckp mcmni "xpayah la mcm keling tau x".. wahhh sakitnya ati!!


dlm duk jln2 kat sepnjg bazaar tu aku terperasan baju ni.. agak korang la kan ade ke org nak pkai pg raya baju ni?? skali pndg mcm kimono pun ade.. tp unik 


memilih anak tudung.. cdgnya raya ni aku nak pakai shawl, sbb tu kena beli inner 


pilih pny pilih half moon ni..lastnya 1 pun aku x amik.. kesian kat adik tu.. bkn apa batu2 dia byk sgt..mmg aku x konan

  
pnuh gak tgn dlm2 tgok je..haha


dah abis kat bazaar, kami naik The Store ..nak cari t-shirt incik tunang.. dah jmp yg berkenan terus bayar

abis cite pasal shopping..dah rase x mampu nak jln lg dah, kami terus gerak ke manjung.. ada lg 2jam tuk berbuka.. prjalanan terus ke bazar ramadhan kat MPM


tgh pilih dadih.. incik tunang nak perisa keladi


dah slesai membeli juadah berbuka, kami cari port kat tepi pantai..Lumut Waterfront.. rmai gak org berbuka kat sini..romantik ckit..hehe


siap bersila tunang aku nih.. 

Ini la antara brg2 yg sempat aku beli.. jom tgk


ni baju tuk my little princess


ni selendang, tudung bawal celorong celoreng (aku yg bg nama) dan inner


dan ni yg last beli..beg ni incik tunang yg pilih

smpi sini saje la cite aku..pas berbuka, kami solat di masjid.. lpas hantar aku kat jeti marina, incik tunang pun drive blik taiping


2 comments:

  1. wah dah shopping sakan...aku blom lagi mungkin besok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. esok pun nak g shopping lg..tp teman akak je :)

      Delete

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!