* POST POST LAIN *

Thursday, June 20, 2013

.::. Happy Birthday Nur Jannatul Adnin .::.

Assalamualaikum..

Happy birthday to you.. Sapa Nur Jannatul Adnin ni?? ade kene mengena ngan aku ke?? hehe..
opkos la ade, dia ni anak buah aku.. hari ni genap usia dia 4 thun.. mmg teramat buas + nakal bdaknya.. byk ragam pun ye gak.. ckit2 nak melalak..adoiiii!! tp nak kata apa kan, dah feel bdak camtu.. ntah2 perangai aku lg teruk pd dia dulu.. haha.. smua org ckp dia ni byk ikut perangai aku.. hrap2 bila dia besar nanti, jgn ikut mcm makteh dia ni haaa...
sblm terlupa + aku merepek pnjang, nak wish happy birthday pd sesapa yg menyambut ulangthun kelahiran pd bln Jun ni.. dlm famili aku ade 3 org lahir dlm bln Jun.. 1) tentulah aku sndri  2) bdk brtuah ni Nur Jannatul Adnin  3) anak buah aku gak, Muhammad Hafiey Irsyaduddin, dia lahir 21 Jun.. thun ni umo dia 2thun..
masa jamuan mkn sempena birtday bdk kecik ni ptg td, baru tau rupanya kakak jiran sebelah umah + suaminya pun lahir bln Jun.. kakak tu selang sehari je dr aku..thun dpn bleh celebrate sama.. hehe..suami dia ujung bln ni.. dulu masa skolah pun rmai kwn lahir bln Jun.. siap dpt kembar 10 Jun lg masa tu.. suke3!

Jom layan pics yg sempat snap td.. sebuk layan bdk2 smpi x smpat nak snap.. aku pun xsmpat nak pose..huwaaaa menci2!!


choc drop cake ( aku la yg tempah kek ni )


bkn 1 tau kek tp 2.. yg kecik tu tiramisu blueberry cake


haa..ni la birthday girl.. masa majlis ni td pun smpat dia wat perangai.. hangin je aku nihh!!



menu x byk pun.. ade laksa mee, mee goreng, agar2 bandung, kentang goreng dan air oren sunquick je


masa potong kek.. turut serta abi + abg2 dia 


ni kwn2 library pangkor..


tgk birthday girl mkn.. dia sorang2 je menyorok tepi almari.. dia ni klu mkn mmg berselera.. tp jgn ade sape2 kacau atau tegur.. klu x abis la, huwaaaaaa lg..sakit telinga
setakat ni saje la celoteh aku..jmp lg nti..


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!