* POST POST LAIN *

Thursday, March 7, 2013

.::. Adnin Dan Basikal Baru .::.

Assalamualaikum..

Halo2 smuanya..hope hepi la korang ekkk...tgk post title mst korang agak kan.. ni mesti kes anak merengek nak2 jugak apa yg dia inginkan..tp tuk kes aku ni bkn anak sndri tp anak sedara OR anak buah.. dlm famili mak ayah aku cuma ade sorang je cucu pmpuan (tuk stakat ni la).. yg lain smua heroes.. ni la cucu pmpuan yg ngade2 + manje + baran + apa2 je smua ade kat dia.. ptg ni citenya plak nak basikal baru.. hadoiiii
pikir pnya pikir xpela, bleh la klu nak beli..kesian plak bla ptg je tgk kwn2 kg kayuh basikal tp dia xde..basikal lama dah rosak sbb abg2 dia pndi sgt nak jd mekanik..basikal adik jd bahan eksperimen..
smpi kat kdai basikal bdak kecik ni pon pilih la yg mana dia nak..dh dpt ok la..
korang smua nak tau x apa jd pastu?? dia nak kayuh basikal baru dia ni dr kdai smpi umah..wahhh2
nak xnak aku turutkan jugak la..sbb ape?? dia punya menangis meronta2 sepnjg jln.. malu siottt
4-5km gak la aku menunduk kawal handle..risau la jln raya.. smpi je umah aku rase pinggang dah xleh nak tegak.. sakit gilerrrr.. !!

ni la basikal baru sy..jom ronda

tgk la gaya dia.. abis ati la tu dpt basikal baru.. sabar jela aku


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!