* POST POST LAIN *

Tuesday, January 22, 2013

.::. Catatan Hari Ini .::.

Assalamualaikum...

Isnin ---> memndangkan arini aku cuti, aku la yg kene temankan mak pegi fisioterapi kat Hospital Seri Manjung (HSM)..dlm kad kshatan tulis kul 9pg..tp sbb first time nak g fisio, aku igtkan kul 9 tu tuk pndftaran je..xksah la kot smpi kul bape pun..rupanya kul 9 tu dh mmg kene jmp doc.. (pasni belajar dr pengalaman)
Lbh kurg 10.15pg nama mak dipggil, aku pon bwk la mak msuk dlm blik fisio tu..WOW, gimnasium..agak2 aku bleh x wat senaman gak dlm tu???hakhak..
Kat dpn pintu gimnasium tu ada tnda larangan "NO CELLPHONE"..alamakk!! tp aku wat xtau je pon..smpat lg aku sms oya gtau aku ada kat blik fisio (kebtulan dia ade kat HSM gak jaga pak johan)..smbil2 tgk mak jalani fisio tu aku nak la amik gmbr, skali doc tu tegur "xbleh amik gmbr ye dlm ni".."oppss sori"..tu je yg aku bls..tp bla ku duk sj + tgk je apa yg dorg yg sdg jalani fisio tu wat,,aku jd geram nak amik gak gmbr..akhirnya doc tu ckp camni kat aku "adik bleh tgu kat luar dulu ye, apa2 hal nti kami akan pggil"..nmpk sgt aku ni bdak degil kan??huhu..ngan muka kuciwa aku pon kuar + duk kat ruang menunggu..kebtulan oya dtg, sembang2 la jap tuk ilangkan rasa ngntuk..klu oya xde time tu mau aku lena dah kat situ..lbh kurg 12.30tgh baru la doc tu pgl aku suh amik mak kuar..adooiiii..lotih tgu (ni nak habaq, pas oya pegi tu smpat aku lena jap..)
Kul 1 waktu melawat..smntara nak tgu ayah dtg amik..g melawat Pak Johan jap..sian dia, baru je nmpk sihat ckit..harap2 pak Johan kuatkan semangat + moga cepat sembuh ye...aminnn..kul 2.15 baru ayah smpi..otw blk singgah jap kat Masjid Nurul Hidayah ---> solat zuhur dulu..pastu g mkn kat Silaturrahim.. perut pon dah kenyang, mohh la blik..naik feri dr Lumut ke Pangkor kul 3.45ptg

>> tuk entri kali ni xde gmbr..kuciwa pnya pasal <<



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!