* POST POST LAIN *

Saturday, July 14, 2012

.::. Ke Manakah?? .::.

Assalamualaikum...
Alhamdulillah syukur pd Allah krn dgn izinnya kita masih brnafas dibumiNYA..dan aku diberi kesmpatan utk berceloteh kat sini..nak story ckit cite 2 ari lps..2 ari lps aku ke Kuala Kangsar menaiki bus tranasional dr Lumut..wlupun prjlnan hny mengambil masa 2jam tp peningnya pala aku ni hny Tuhan yg tau..rase nak termuntah tp ku tahan jua..huhu
Ade sorg makcik tu (duk bertntangan ngan sit aku)..aku nmpk dia relax je tp ditgnnya trgantung tasbih dan mulutnya terkumat kamit mengucapkan zikrullah..sdgkan aku naik bus td hny membaca bismillah dan doa naik kenderaan saje..


Mmg dah jd tabiat aku sblm ke mana2, samada naik kete atau knderaan awam mst ada bekalan yg akan aku bawa..tuk prjlnan kali ni aku ade 2 kit kat, 1 snickers, 1 polo dan air mineral..trtanya2 x apa tujuan aku ke sana (Kuala Kangsar)??..aku ke sana nak amik polisi client..tp smpat gak aku jmpa widan (classmate aku dlu) tuk sesi prbncangan..5ari sblm tu kami berperang + x bertegur sapa..cam x sedap plak kan..lbh2 lg kami mmg rapat dr dlu smpi skang...Alhamdulillah, hubungan kami dah pulih cam besa..lalalala


Siap smua urusan kami pegi mkn kat Nasi Kandar Pelita..tgk nasi + kuah + lauk + teh O ais + nescafe ais..agak2 korg brp harganya?? smuanya RM23.60..sedap hingga licin pgn..hehe


Balik dr kuala, singgah manjung jmp ain (rakan agent)..lepak2 jap kat Din Tomyam blkg giant tp aku dah x larat nak mkn..minum je..pas dah abis gelak ketawa + bncg hala tuju keje, aku pun minta dri tuk gerak blk..kang lmbt2 trlps feri lak nak blk umah.. Oppss, tahniah ain sbb bakal dpt baby lg...bye bye





No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!