* POST POST LAIN *

Tuesday, August 25, 2009

..:RAMADHAN tiba lagi:..

Salam smua..arini baru la btul2 rase sht..dah semggu aku demam..hukhuk..doc pesan duk umah.jgn g mana2..demam kali ke2 ni btul2 wat aku risau..bygkan suhu bdn mase tu 38.0..doc yg peksa aku time tu pun apalg, terus peksa menyeluruh, takut klu2 ade simptom2 lain..alhamdulillah aku bebas dr virus H1N1..

Bln puase ni mst byk dugaan dan godaan..dugaan tu lah yg akan menguatkan lg keimanan kite padaNYA..hadapilah ngan penuh kesabaran ye..ape je yg berlaku ade hikmah yg tersembunyi d sebaliknya..

Kepada smua aku nak minta maaf byk2 kat korang smua klu ade keslpn yg aku lakukan samada sengaja ataupun x..diharapkan bulan yg mulia ini dpt menyambung dan mengeratkan kembali silaturrahim antara kite..aku ucapkan slmt menjalani ibadah puasa dengan penuh keikhlasan & kesyukuran..akhirul kalam..slmt b'sahur + slmt b'puasa + slmt berbuka puasa...

p/s Puasa adalah diet yg sempurna..tp jgn jdkan puasa sbg mksd

PU=PUlun
A =Apa
SA =SAja...

ni pun PUASA gak..hehe..jgn membazir!!

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!