* POST POST LAIN *

Thursday, July 9, 2009

..: teNet o teNet :..

..: alaMak..cane Ni??cane Ni?? :..
tenet ni jap ade..jap xde..cam chipsmore lak..ahakss2..ssh lorr ini macam, smua nye sangkut2..agaknye tenet ni tgh marah kot..sbb tu la wat prangai camni..biase tu..marah sgt la tu..msuk arini dah 19 ari x ok2 lg..repot dah wat.tp bla org tu dtg nak check,tenet nye ok lak..bla dorg blk je..mati blk tenet nye..x paham tul aku..aku nak update multiply nih..nak msukan xtvt libry..dah tenet putus2 camni agak sukar la..dah la nak buka multiply tu pun mmg lmbt..ish,ish,ish..so,aku amik la pluang ni tgk blog kwn2 jap..smntr tenet masih 'hdp' nih..(ayat2)..td terbaca la kat blog oya..x sgka gak aku dia dah nak abis kntrak (pdhal mmg tau sblm ni)..huhu..cuma x percaya yg aku akan keseorgan blk pasni..hrp2 kali ni kntrak dia cpt la smbg..nmpknye multiply dah leh buka ni..aku nak wat keje dulu..adiosss

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!