* POST POST LAIN *

Tuesday, July 14, 2009

..: SSM :..

kpd sesapa yg b'minat tuk m'dptkan khidmat nasihat p'niagaan, dftr p'niagaan baru, perbaharui dftr p'niagaan & p'ubahan p'niagaan leh la dtg ke tmpt aku arini..sbb Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) ade wat kaunter b'gerak kat sini..

tp bkn tu sbnrnya aku nak cite..aku x ksh sgt sbb pengarah pun dah luluskan dorg beroperasi kat sini..org rmi pun dah biase gunakan tmpt ni tuk wat ape2..tp aku nak gtau ni yg aku skang ni lpr..t'sgt lpr..huhu..perut aku ni dah dendangkan mcm2 lagu, nak b'dangdut pun xleh gelek dah..haha...semata2 milo suam je yg aku minum pg td..klu keje b'dua leh gak gilir2..ni aku sorg..org lak x henti2 dtg..x sgka lak aku smbtn nye smpi mcmni skali..
trm ksh pd SSM yg sudi dtg buka kaunter kat sini..xde la aku bosan..lgpun pg2 kat sini klu xde hal, org x rmi..yg ade dak2 lepak kat dpn ni..

jam dah b'ganjak ke kul 3 nih..adoyaiii..sbr la wahai perut ye..seb baik la perut aku ni leh tahan n aku lak jenis yg x ikut time klu mkn.. nti dah abis, slesai smua keje..aku isi kan kau penuh2 ye wahai perut..haha


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!