* POST POST LAIN *

Thursday, June 18, 2009

penantian...

pg nie angah akan dimasukkan ke wad atas arahan doctor..kandungan angah mengalami masalah di hujung2 kelahiran. kata doctor angah akan dibedah pd pg jumaat...aku berdoa smg smuanye berjln lancar dan selamat hendaknya..
erm..ini bermakna aku akan b'tmbh 'sebuk' melayani kerenah anak2 angah yg sememangnye memeningkan kpala aku. apapun, dorg ttp menjadi kesayangan aku...dr kecik hinggalah skang dorg membesar dpn mata aku...mrk t'paksa tgl ngan aku spnjg angah berada di spital..
hrp2 kali nie biarlah 'baby girl'..mak dan ayah dah dikurniakan 3 org cucu lelaki..dan aku plak ade 3 org anak buah..smuanye hero..wlupun kami smua b'hrp yg lahir nie adlh pompuan tp apapun anugerah yg ALLAH kurniakan..kami ttp terima dgn pnuh kesyukuran dan keikhlasan. tak sbr rasanya aku nak lihat wajah si comel yg bakal menyerikan lg hdp kami sekeluarga..semoga ALLAH melindungi dan sentiasa memberi rahmatNYA..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
Tinggalkan komen korang kat sini ye
Mekasih..!!